ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA, POVJERENSTVA ZA REKLAMACIJE JAVNIH USLUGA - OBAVIJEST - Obrtnička Komora Koprivničko-križevačke županije

Novosti

Zbog učestalih upita obrtnika i korisnika usluga, Obrtnička komora Koprivničko-križevačke županije dostavlja sljedeću informaciju:

Zakon o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09) u članku 24. propisuje obvezu obrtnika koji obavlja javnu uslugu da osnuje povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojemu trebaju biti zastupljeni i predstavnici udruga za zaštitu potrošača. Zadatak je povjerenstva da pisano odgovori na reklamacije u roku od 30 dana od zaprimljene reklamacije. Kazna za nepoštivanje obveze osnivanja povjerenstva ili nepoštivanje roka za obrtnike može biti u rasponu od 5.000,00 do 15.000,00 kn.

Zakon o zaštiti potrošača, kod posljednjih izmjena, uveo je mogućnost da se takva povjerenstva osnuju pri Hrvatskoj obrtničkoj komori za one obrtnike koji pružaju javne usluge, a nemaju zaposlene radnike ili imaju do 5 zaposlenih. Ocjenjujući potrebu osnivanja povjerenstva, Upravni odbor Hrvatske obrtničke komore na sjednici održanoj u studenome 2009. godine donio je načelnu odluku da se osnuju povjerenstva za:
- dimnjačarske poslove
- prijevoz putnika u javnom prometu i
- prijevoz pokojnika

Slijedom toga, imenovani su i članovi u ova tri povjerenstva.
U svezi s navedenim potrošači mogu svoje reklamacije uputiti povjerenstvima u Hrvatskoj obrtničkoj komori na adresu Ilica 49/II, Zagreb.





Natrag
scroll to top