Obrtnička komora Koprivničko-križevačke županije je tijekom mjeseca travnja i svibnja provodila promociju obrtničkih zanimanja i upisa u srednje strukovne škole za
učenike osmih razreda u 15 osnovnih škola na području Koprivničko – križevačke županije s ciljem popularizacije deficitarnih obrtničkih zanimanja.

Tijekom prezentacije naglašeno je kako upisom u strukovna, posebice deficitarna zanimanja, mladi imaju budućnost i sigurnost na tržištu rada s mogućnošću stjecanja više razine obrazovanja. Učenike smo uputili na koji način se mogu informirati prije odabira željenog zanimanja, istaknuli smo prednosti otvaranja vlastitog obrta i uloge Obrtničke komore Koprivničko – križevačke županije u strukovnom obrazovanju i obrtništvu.

Tijekom promocije obrtničkih zanimanja, 395 učenika smo putem kratkog anonimnog anketnog upitnika upitali jesu li dovoljno infromirani o mogućnostima i opisu zanimanja koje žele upisati, koje zanimanje planiraju upisati, što je po njihovom mišljenju važno prije upisa i jesu li o tome razgovarali s roditeljima, razrednikom, stručnom službom u školi ili osobom od povjerenja. U anketi je sudjelovalo podjedanki broj učenika i učenica osmih razreda. Učenici su uglavnom informirani o načinima upisa željenog zanimanja, opisu zanimanja i provođenju srednjoškolskog obrazovanja. Gotovo svi su se složili da prilikom upisa treba odabrati željeno zanimanje, zanimanje s kojim se kasnije može lakše zaposliti te da je potrebno oduprijeti se pritiscima roditelja za zanimanje za koje učenik nema interes. Od ukupnog broja anketiranih učenika, 34,43% učenika planira upisati neko od sljedećih obrtničkih trogodišnjih zanimanja: tehničar za računalstvo, vozač motornog vozila, kozmetičar, CNC operater, vodoinstalater, strojobravar, kuhar, instalater grijanja i klimatizacije, automehaničar, automehatroničar, frizer, soboslikar – ličilac, konobar, elektroničar – mehaničar, monter suhe gradnje, stolar, mehaničar poljoprivredne mehanizacije, zidar, tesar, slastičar, krojač, elektroinstalater, elektromehaničar, prodavač, autolimar, autoelektričar, mesar, monter suhe gradnje.

U velikoj većini su učenici razgovarali o odabiru željenog zanimanja s obitelji, prijateljima, stručnom službom u školi, razrednicima, osobama od povjerenja. Prema rezultatu ankete ova promocija deficitarnih obrtničkih zanimanja je učenicima pomogla u odabiru srednjoškolskog obrazovanja.

Promocijom obrtničkih zanimanja želimo približiti obrtništvo učenicima i njihovim roditeljima, informirati ih o prednostima obrazovanja za obrtništvo kako bi smanjili postojeće predrasude o školovanju za obrtnička zanimanja te na taj način povećati odaziv učenika na upis u programe deficitarnih obrtničkih zanimanja.

" /> novost - Obrtnička Komora Koprivničko-križevačke županije

AKTUALNO

Pročitajte

Obrtnička komora Koprivničko-križevačke županije je tijekom mjeseca travnja i svibnja provodila promociju obrtničkih zanimanja i upisa u srednje strukovne škole za
učenike osmih razreda u 15 osnovnih škola na području Koprivničko – križevačke županije s ciljem popularizacije deficitarnih obrtničkih zanimanja.

Tijekom prezentacije naglašeno je kako upisom u strukovna, posebice deficitarna zanimanja, mladi imaju budućnost i sigurnost na tržištu rada s mogućnošću stjecanja više razine obrazovanja. Učenike smo uputili na koji način se mogu informirati prije odabira željenog zanimanja, istaknuli smo prednosti otvaranja vlastitog obrta i uloge Obrtničke komore Koprivničko – križevačke županije u strukovnom obrazovanju i obrtništvu.

Tijekom promocije obrtničkih zanimanja, 395 učenika smo putem kratkog anonimnog anketnog upitnika upitali jesu li dovoljno infromirani o mogućnostima i opisu zanimanja koje žele upisati, koje zanimanje planiraju upisati, što je po njihovom mišljenju važno prije upisa i jesu li o tome razgovarali s roditeljima, razrednikom, stručnom službom u školi ili osobom od povjerenja. U anketi je sudjelovalo podjedanki broj učenika i učenica osmih razreda. Učenici su uglavnom informirani o načinima upisa željenog zanimanja, opisu zanimanja i provođenju srednjoškolskog obrazovanja. Gotovo svi su se složili da prilikom upisa treba odabrati željeno zanimanje, zanimanje s kojim se kasnije može lakše zaposliti te da je potrebno oduprijeti se pritiscima roditelja za zanimanje za koje učenik nema interes. Od ukupnog broja anketiranih učenika, 34,43% učenika planira upisati neko od sljedećih obrtničkih trogodišnjih zanimanja: tehničar za računalstvo, vozač motornog vozila, kozmetičar, CNC operater, vodoinstalater, strojobravar, kuhar, instalater grijanja i klimatizacije, automehaničar, automehatroničar, frizer, soboslikar – ličilac, konobar, elektroničar – mehaničar, monter suhe gradnje, stolar, mehaničar poljoprivredne mehanizacije, zidar, tesar, slastičar, krojač, elektroinstalater, elektromehaničar, prodavač, autolimar, autoelektričar, mesar, monter suhe gradnje.

U velikoj većini su učenici razgovarali o odabiru željenog zanimanja s obitelji, prijateljima, stručnom službom u školi, razrednicima, osobama od povjerenja. Prema rezultatu ankete ova promocija deficitarnih obrtničkih zanimanja je učenicima pomogla u odabiru srednjoškolskog obrazovanja.

Promocijom obrtničkih zanimanja želimo približiti obrtništvo učenicima i njihovim roditeljima, informirati ih o prednostima obrazovanja za obrtništvo kako bi smanjili postojeće predrasude o školovanju za obrtnička zanimanja te na taj način povećati odaziv učenika na upis u programe deficitarnih obrtničkih zanimanja.






Natrag
scroll to top