I ove godine smo učenicima osmih razreda osnovnih škola na području Koprivničko – križevačke županije nastojali pomoći u izboru nastavka obrazovanja i time olakšati donošenje važne životne odluke. Motivacijske radionice smo provodili u periodu od mjeseca siječnja do travnja u suradnji s CISOK centar Koprivnica. Radionice smo održali u 22 osnovne škole za 665 učenika  što je značajno više u odnosu na prošlu godinu.


Učenike smo uz pomoć motivacijskog videa na početku prezentacije nastojali potaknuti da prepoznaju važnost obrtničkih zanimanja kao potrebna i jednako vrijedna kao i zanimanja za koja je potrebno visokoškolsko obrazovanje ističući da društvo ne može funkcionirati bez obrtništva koje je temeljni stup gospodarstva u  Republici Hrvatskoj.


Učenicima smo prezentirali zašto je dobro upisati deficitarno obrtničko zanimanje, koja su deficitarna obrtnička zanimanja i gdje ih mogu upisati. Informirali smo ih o mogućnostima i prednostima stipendiranja tijekom školovanja, polaganja majstorskog ispita te otvaranja vlastita obrta. Učenike smo pozitivnim primjerima obrtnika koji sudjeluju u procesu naukovanja poticali da zalaganjem i motiviranosti za usvajanjem znanja i vještina na praktičnoj nastavi i u školi općenito te sudjelovanjem u cjeloživotnom učenju i obrazovanju mogu lakše i sigurnije osigurati  egzistenciju i aktivaciju vlastitog potencijala.


Na kraju prezentacije učenike smo putem promo videa Hrvatske obrtničke komore informirali o važnosti polaganja majstorskog ispita kao najviše razine obrazovanja u obrtništvu.


Na kraju prezentacije smo zamolili učenike da nam iskreno odgovore na nekoliko kratkih pitanja. U anonimnom anketiranju sudjelovalo je 604 djece od kojih 44,5% učenica i 55,5% učenika.  Informiranost o uvjetima upisa u srednju školu, nastavnim predmetima, organizaciji nastave i praktične nastave ima 34,7% učenika, a njih 60,7% raspolaže djelomičnim informacijama. Da je važno upisati željeno zanimanje misli 98,2% učenika dok 71,9% učenika misli da je važno upisati zanimanje s kojim će se moći brzo zaposliti. Učenici koji smatraju da ne treba poslušati roditelje koji im ukazuju da upišu zanimanje koje im se ne sviđa je 83,3%. Učenici su o temi upisa i zanimanja razgovarali s članovima obitelji, skrbnicima, udomiteljima, razrednikom, stručnom služnom u školi, prijateljima koji pohađaju odgovarajuće zanimanje i poslodavcima.


Od ukupnog broja anketiranih, 34,27% učenika planira upisati neko od sljedećih trogodišnjih obrtničkih zanimanja: kuhar, slastičar, pekar, mesar, konobar, frizer, kozmetičar, pediker, zlatar, automehaničar, automehatroničar, autolimar, autolakirer, autoelektričar, vozač motornih vozila, CNC operater, strojobravar, bravar, vodoinstalater, instalater grijanja i klimatizacije, elektroinstalater, plinoinstalater, stolar, zidar, tesar, monter suhe gradnje, fasader, soboslikar-ličilac, krojač, prodavač, mehaničar poljoprivredne mehanizacije, keramičar i cvjećar. Velik interes je iskazan za zanimanje kuhar i automehaničar. Anketom smo doznali da je ova motivacijska radionica pomogla u donošenju odluke oko upisa u srednju školu 91,2% učenika.


Svim učenicima završnog razreda osnovne škole želimo uspješne upise u srednju školu. Slijedite svoje snove, ne uspoređujte se s drugima, naoružajte se sa strpljenjem i upornošću i rezultat će doći.


 


 

" /> novost - Obrtnička Komora Koprivničko-križevačke županije

AKTUALNO

Pročitajte

I ove godine smo učenicima osmih razreda osnovnih škola na području Koprivničko – križevačke županije nastojali pomoći u izboru nastavka obrazovanja i time olakšati donošenje važne životne odluke. Motivacijske radionice smo provodili u periodu od mjeseca siječnja do travnja u suradnji s CISOK centar Koprivnica. Radionice smo održali u 22 osnovne škole za 665 učenika  što je značajno više u odnosu na prošlu godinu.


Učenike smo uz pomoć motivacijskog videa na početku prezentacije nastojali potaknuti da prepoznaju važnost obrtničkih zanimanja kao potrebna i jednako vrijedna kao i zanimanja za koja je potrebno visokoškolsko obrazovanje ističući da društvo ne može funkcionirati bez obrtništva koje je temeljni stup gospodarstva u  Republici Hrvatskoj.


Učenicima smo prezentirali zašto je dobro upisati deficitarno obrtničko zanimanje, koja su deficitarna obrtnička zanimanja i gdje ih mogu upisati. Informirali smo ih o mogućnostima i prednostima stipendiranja tijekom školovanja, polaganja majstorskog ispita te otvaranja vlastita obrta. Učenike smo pozitivnim primjerima obrtnika koji sudjeluju u procesu naukovanja poticali da zalaganjem i motiviranosti za usvajanjem znanja i vještina na praktičnoj nastavi i u školi općenito te sudjelovanjem u cjeloživotnom učenju i obrazovanju mogu lakše i sigurnije osigurati  egzistenciju i aktivaciju vlastitog potencijala.


Na kraju prezentacije učenike smo putem promo videa Hrvatske obrtničke komore informirali o važnosti polaganja majstorskog ispita kao najviše razine obrazovanja u obrtništvu.


Na kraju prezentacije smo zamolili učenike da nam iskreno odgovore na nekoliko kratkih pitanja. U anonimnom anketiranju sudjelovalo je 604 djece od kojih 44,5% učenica i 55,5% učenika.  Informiranost o uvjetima upisa u srednju školu, nastavnim predmetima, organizaciji nastave i praktične nastave ima 34,7% učenika, a njih 60,7% raspolaže djelomičnim informacijama. Da je važno upisati željeno zanimanje misli 98,2% učenika dok 71,9% učenika misli da je važno upisati zanimanje s kojim će se moći brzo zaposliti. Učenici koji smatraju da ne treba poslušati roditelje koji im ukazuju da upišu zanimanje koje im se ne sviđa je 83,3%. Učenici su o temi upisa i zanimanja razgovarali s članovima obitelji, skrbnicima, udomiteljima, razrednikom, stručnom služnom u školi, prijateljima koji pohađaju odgovarajuće zanimanje i poslodavcima.


Od ukupnog broja anketiranih, 34,27% učenika planira upisati neko od sljedećih trogodišnjih obrtničkih zanimanja: kuhar, slastičar, pekar, mesar, konobar, frizer, kozmetičar, pediker, zlatar, automehaničar, automehatroničar, autolimar, autolakirer, autoelektričar, vozač motornih vozila, CNC operater, strojobravar, bravar, vodoinstalater, instalater grijanja i klimatizacije, elektroinstalater, plinoinstalater, stolar, zidar, tesar, monter suhe gradnje, fasader, soboslikar-ličilac, krojač, prodavač, mehaničar poljoprivredne mehanizacije, keramičar i cvjećar. Velik interes je iskazan za zanimanje kuhar i automehaničar. Anketom smo doznali da je ova motivacijska radionica pomogla u donošenju odluke oko upisa u srednju školu 91,2% učenika.


Svim učenicima završnog razreda osnovne škole želimo uspješne upise u srednju školu. Slijedite svoje snove, ne uspoređujte se s drugima, naoružajte se sa strpljenjem i upornošću i rezultat će doći.


 


 






Natrag
scroll to top