U utorak, 22. travnja 2025. godine, u prostorijama Obrtničke komore Koprivnica održana je besplatna " />
ODRŽANA EDUKACIJA "ABECEDA DIGITALNOG MARKETINGA" - Obrtnička Komora Koprivničko-križevačke županije

Novosti

U utorak, 22. travnja 2025. godine, u prostorijama Obrtničke komore Koprivnica održana je besplatna edukacija pod nazivom "Abeceda digitalnog marketinga“


Cilj ove edukacije bio je upoznati sudionike s osnovama i ključnim alatima digitalnog marketinga koji su danas nužni za uspješno poslovanje u digitalnom okruženju. Edukaciju je vodio Mario Pintar, stručnjak za digitalni marketing i vlasnik obrta Linkmedia, koji iza sebe ima bogato iskustvo u radu s malim i srednjim poduzećima i obrtima.


Tijekom interaktivne radionice, sudionici su imali priliku naučiti kako digitalni marketing nadilazi tradicionalne oblike oglašavanja, nudeći mjerljive rezultate i veću fleksibilnost. Kroz konkretne primjere objašnjeno je koji su elementi bitni za učinkovitu web stranicu, važnost optimizacije za tražilice te kako koristiti plaćeno oglašavanje u svrhu povećanja vidljivosti na internetu.


Osim toga, polaznici su saznali kako osmisliti kvalitetan i relevantan sadržaj koji privlači korisnike (tzv. content marketing), te kako putem e-mail marketinga održavati kontinuiranu komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima.


Sve teme obrađene su kroz interaktivan pristup, uz brojne savjete, pitanja i odgovore te preporuke za unaprjeđenje digitalne prisutnosti poslovanja.


Zašto je ova edukacija važna?


U današnje vrijeme digitalna prisutnost nije više opcija, već nužnost. Ova edukacija omogućila je obrtnicima i poduzetnicima da steknu osnovna znanja koja im mogu pomoći u rastu poslovanja i boljem razumijevanju alata kojima se mogu učinkovito predstaviti na tržištu.


Najava budućih edukacija


Nakon što su polaznici upoznali osnovne pojmove u ovom području, planiramo i daljnje edukacije koje će detaljno obraditi ključne segmente digitalnog marketinga. Ove radionice bit će organizirane kroz četiri tematska modula, kako bi svaki polaznik mogao temeljito savladati određeno područje:



  1. Web stranica – hosting, domene, redizajn web-a

  2. Content marketing – stvaranje sadržaja, izrada vizuala, pisanje bloga

  3. E-mail marketing – osnovni elementi newslettera, kreiranje i slanje newslettera, analitika

  4. Oglašavanje na društvenim mrežama i Googleu – fokus na Facebook, Instagram, TikTok i Google Ads


Detalji i raspored radionica biti će uskoro objavljeni.








Natrag
scroll to top